24h購物| | PChome| 登入
2005-03-16 18:42:17| 人氣17| 回應0 | 上一篇

古巨基勁歌.金曲演唱會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

等左成9年,終於都睇到基仔的演唱會啦.雖然睇得唔多,只係2場,但我都好開心,因為我可以同佢一齊分享你的成果...佢的演唱會的確沒有令人失望,而且我覺得有一個好好的水平tim!!

有d心聲我想同大家分享一下,基仔演唱會的"最":

最令人嘆為觀止: 基仔跳舞,十年難得一見,佢的"史上最強漫畫王大亂鬥"的士的舞跳得好型仔呀!"波斯貓"跳得好維妙維肖呀!!!

最感人流淚:基仔話之前有後時間去左大陸同台灣做野,係香港冇消息,但我地依然咁支持佢,等佢番黎,當然啦,我地對你係不離不棄.

最搞笑對話:基仔問機械人點樣去小同去大,最後個場仲問佢開大後點"解決".基仔佢為左扮氣氛,連呢d咁私人的問題都問,佩服呀!

最靚靚的場:基仔唱"勁歌.金曲"時,成個場同d人都你金色,好靚呀!!基仔佢都好靚靚呀!!

最性感的pose: 基仔尾場時坐係機械人隻手度,側側地身咁望住我地唱歌,好鬼sexy!

最神奇畫面:基仔有一part的咪架上有一對翼,佢企係後面時對翼好似係你的背面.

最感到無奈: 聽到基仔話原來係"歡樂今宵"時已可以開演唱會,但一聲拒絕,就要得8年....

當然,佢的歌聲係佢的"必殺技"啦!
無論係點,我都好支持佢,等佢的第2次,第3次,第4次.......的演唱會!
其實我好希望佢係演唱會上唱多d舊的歌,因為我好想聽到佢現場唱舊歌,真係好好聽呀!!!

台長: 尚未設定
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文