24h購物| | PChome| 登入
2006-03-27 22:54:54| 人氣18| 回應0 | 上一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  聼住李克勤既輸情歌,真係興奮,點解可以講得甘似我既情況既,好彩我都未到失戀既地步,距都未至於飛左我。今日上課九點先繙離,距無穩我,我都知架啦,距又係度想距愛人嘛。心痛就梗係有啦,不過好似預左甘,我都無上個星期甘激動啦。其實,我應該比多D信心自己嘛,話曬距今次俾我既答案都唔同佐啦,算好架啦。上個星期三,距林完距愛人都仲識得發繙條短俾我,話落雨,問我繙到學校未,係米踩車,實在太令人感動了嘛。我覺得我以架人生都無咩理想啦,我書都無咩興趣讀,錢又無興趣,女人?哼,除左距,我真係林無出咩喔。無所謂嘛,反正我個人天生就無聊架啦,好似成世都逃避唔到黑仔兩只字紺。不過呢,我依然仲好愛距嘛,當然唔會放棄繼續等啦,苡傢算幸福啦,至起碼距會出現嘛,我又可以借住距條仔既身份關心距,機好,嗯,唔錯。我相信,女人嘛,我會令距再一次甘到幸福,我DF成日都話我做咩事都唔死心,甘又係啊,未到死果一刻,我都唔相信幸福唔會離到我度。我唔怕死,我都好想知道係我死之前,究竟個天會點對我。
  好想寫歌詞啊,我好想將我地再一次既戀情寫入去,唱出離,不過都無feel嘛,可能呢個唔係真正既幸福嘛,所以我要繼續寫我既日記,記低我同距拖既每一日,到時睇繙,我林會寫出一首充滿對距既愛既世上無雙既好歌。

台長: 漃漠莮絯
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文