24h購物| | PChome| 登入
2006-03-11 01:29:25| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

湘對你說的話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

婷:
  今日我心情有D沉重,唔知点讲。下午放学我将架单车借左比我隔离位狗仔,搞到我要行路翻屋屋。本来应承左彦同距去味然香食野,点知我送完狗仔出去,翻入学校稳距,距唔鬼见左人喔,跟住我自己翻屋屋啦,差唔多行翻屋屋,距又打电话离叫我翻去,真系啊!不过,距系除左你以外第二个女仔叫我翻砖头,我真系翻砖头。彦,距既feeling真系好似你,当然无你甘靓女啦!距对距老公就好似你对距一样,不过当然,我对距只系好朋友啦,你唔同,你系我一生一世最爱既女仔。所以,有好多野,我会选择好尽力甘帮距,因为距好似你。不过今次,距终于出事了,今晚我去左陪距。
  仲记唔记得,你曾经问过我,如果你有左,我会点?当时,我话,我一定唔会理你。讲真啊,我都唔确定架,因为我好爱你,我知道,如果你有一日甘讲我知,我一定会恼到爆。自从你走左之后,我自己成日幻想,过多若干年后,我无拉拉撞翻你,你大左肚,又或者手上已经带住结婚戒指,我林果时我一定唔知讲咩好。苡架问翻自己,我可以好肯定甘答,无论你将来变成点,我都会甘爱你,只要你愿意,就算系咩情况下,我都会选择去照顾你,一生,一世。
  

台長: 漃漠莮絯
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文