24h購物| | PChome| 登入
2002-10-20 03:06:56| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

細路女+細路仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我發覺自己都挺令人擔心的
午飯時,他打電話給我,
我第一句就搶先問他:
'你快d教我點去港大!'
完全是命令式的語氣
他的反應才有趣
'邊度係港大?'
'黃竹坑,香港仔o個邊啦'
'係咪近西營盤?'
天呀,邊度叫西營盤先?我都唔係好知
'我唔知呀...'
'我搭車好似會經過一間大學,但唔知係唔係o個間喎'
'香港島得o個間o家咋,一定係'
'咁呀,你搭970啦'
'970?係咪總站先?'
'梗係唔係啦'
'噢!'
'你得唔得o家?'語氣非常擔心,無計,鬼叫我係路癡咩?
'唔會唔得o既,最多叫佢o地執番我o者'
本來得我一個人去
但最後小卓唔放心
都係陪o左我去
真係好開心呀
不過同時都証明o左好多人都當我係細路女

唔緊要,佢都有細路仔的時候嘛
好似今日咁,
為o左要我送手鍊俾佢而扭計
要我tum佢,冇o西佢符
原來一個大人扭計係比一個小朋友難對付好多
'我要手鍊呀!'
'你o個條斷o左喇咩?'
'係呀!我要手鍊呀!我唔要水晶o家!我要番上次o個條'
'你知唔知o係香港好難買到?'
'我唔制呀!我要呀!'
'o拿,你乖啦好冇?俾住第二條你頂住當先啦~'
'我o個條呀!'
'輝輝乖啦好冇?姐姐請你食糖好冇?'
'我唔要食糖呀!'
'咁輝輝想點呀?'
'我要手鍊呀....'
'o拿,輝輝要乖先得o家~阿嫂話扭計的小朋友唔抵收禮物喎'
'我不嬲都咁曳,唔曳就唔係我啦!'
諗落佢都講得幾o岩

其實我都係第一次deal with一個19歲的細路
認真怕怕lu
真係好難搞,亦好唔習慣咁樣o既佢
不過,間唔中一次半次都幾得意
成日都係咁就咪搞我
我自問係個冇咩耐性的人
我一定唔可以容忍我男友咁
好似湊仔咁...我會發癲的
拜託你千萬唔好變成咁呀!!!!
我會吃不消的

台長: ~凝霜~

您可能對以下文章有興趣

人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文