24h購物| | PChome| 登入
2002-09-03 19:07:15| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Goosie

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

ROL到訪我家,可能我們太過熟了,她儼然以主人自居,更自己老實不客氣地從我的床上把Goosie給'綁架'了...
其實Goosie真的很可愛~
對了,很多人也問我Goosie究竟是鴨?是鵝?還是鳥?哈哈!
其實佢個名一早話0左俾你知個答案啦!
話明係Goose,當然係鵝啦!(雖然我心底裏希總有個小小的願望---希望佢係鴨)
隻Goosie公仔係手抱size,d毛好軟好舒服,我習慣0左0訓覺時攬住佢.
我咁錫佢的原因除0左我鍾意Goosie之外,最最最最重要0既原因係Goosie係我男朋友送俾我的第一份禮物...
我記得我收到時真係好surprize,因為我完全冇諗過佢咁忙都會抽咁多時間搵呢隻咁難買的公仔俾我,呢份心意令我好感動,更加令我知道佢好錫我,好緊我~^^
當男朋友顧住做0野,唔得閒陪我時,我會攬住Goosie,同Goosie傾偈,Goosie已經變成男朋友的替身,時時陪住我.嘻~
雖然你唔得閒成日陪我,但我會乖的啦!我咁大個人,識得照顧自己的了,唔洗擔心咁多^.^

台長: ~凝霜~

您可能對以下文章有興趣

人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文