24h購物| | PChome| 登入
2005-04-03 20:17:54| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

義工..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

四月二日

做義工..
教細佬畫復活蛋..

開始放假..清明(9日)
第一日..教細佬畫已經過去既復活節既象徵-復活蛋..
晨咁早返到學校..
細佬細妹10點終於到..
fUxk..平均3.5歲..b le ba la似的..仲要連家長..
一人負責一個o靚仔..

不幸地我揀中一個2歲唔夠既小孩子..
完全唔理我呢個哥哥..
教佢用滑鼠..就推開我& Say No..
教佢畫雞蛋..仲要大叫..
全程Say No + 全程叫啊媽..
無癮到連佢啊媽都話唔好意思..
後來有位負責人同我講..
原來呢位細佬只係跟家姐黎..但係就順便要我教埋..
都好既..我仲發現原來我幾好耐性=_+..
但若然唔係2歲咁鬼得意..而係牛高馬大讀小學既o靚仔..
我應該會鬧..甚至打..ha.
德仔..乖喇..唔好再uncontrollable..

義工完..
同Herny加輝仔落元朗吃車仔麵..Games..

跟手再補Kkwong..


P.S 補完Kkwong後..又燃起我溫書既心情..清明假就是我追趕進度的時候了..
P.S 還有不足一個月..Hkcee..重讀生..臨急抱佛腳吧!..而我的Syl.B 能否Upgrade?!

台長: Leungfun
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文