24h購物| | PChome| 登入
2005-03-19 10:17:30| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生於87

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

三月十九日

二零零五年三月十九日..
不經不覺.係新校做中六生已經7個幾月.
二零零六年四月..就係高考..

我曾經講過.我覺得係BMF應該係開心過係LKT升中六既.
6S班入面.真係幾高興.幾團結.老師亦都有HEART.我大可沉醉在內..
但係經過幾個月與書絕緣之後..開始覺得對自己唔住..
既然我係放榜果日.選擇升上去.就必然要上大學!
上大學無論係為享受大學生活.定係為日後工作..呢個都係我暫時既目標!

一年.話多唔多.話少唔少.
我老爸經常話我開左腦就會好聰明.話我其實好醒..哈.
雖然我唔知依家叫做開左腦未.但係自問成熟&識諗左.
"盡左力就對得住自己"..可能溫書對我黎講已經唔係為高考..
而係證明我既能力.測試我仲係未可以繼續走呢條路..

無疑中六比中五辛苦數十倍..
但係I have already gave my best, and I have no regret at all.



P.S 莫非做人..timing真係咁重要?
P.S 吳浩康 生於83

台長: Leungfun
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文