24h購物| | PChome| 登入
2006-07-09 22:53:12| 人氣104| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

家裡增添了五位新成員

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排都好想寫日記,不過每日實在太疲倦了。

係呀!我地上上個星期日去左swim,我都唔係好識游、多得兩位導師「達仔、天維」指導,以前因冇做開運動,又唔做熱身就跳落水,我今次同佢地一齊做左熱身,沒有抽筋,我有進步! 游午水,曬太陽、好舒服。不過,我腳版底就起了水泡,唔知因為對拖鞋唔適合,定係個地下太熱既緣故,幾日後就冇事。我地講過,如果下兩個星期仲係咁好天,兩星期又再去過。

上星期,唔知點解,個背脊出事,我感受到其中一垢肌肉好痛,痛到一個地步,倘下來訓覺都好痛,痛到眼水都流埋,我以為下半生都係咁樣,不過而家漸漸好番好多了。

仲有「蟑螂奇遇記」,有晚十一點幾上緊網,點知有一隻大蟑螂在我右面的衣櫃門上步行,我立即囉起隻人子拖「打」,點知打唔應,趺左落地下,比佢走左,好灰心,其實我好怕蟑螂架,於是我戰戰兢兢地再search一下,最後囉左個鞋盒入廁所開燈,打開睇下有沒有發現,屋企人訓晒,好靜,點知我左手面有d怪聲,一望,嘩!原來有隻勁大既蟑螂系個企缸塊大玻璃上大踏步,當時我能夠聽到d咁既怪聲可想而知果個環境係點,於是我都係做左個相同的指定動作,我出盡力咁打,嘩!彈得好遠,唔知彈左去邊,於是拿拿聲開熱水,最後發現佢彈左落一個有水的盤仔度,死了。果晚我冇覺好訓,因為走甩左第一隻蟑螂,要開住個檯燈訓。第二日講番比爸媽聽,研究過應該係由坑渠嚨行上來的,於是我叫我爸爸一定要買個隔放左坑渠嚨,而且一定一定要買蟑螂酒店,來招呼全屋的蟑螂,尤其是我間房,結果都冇咩收獲,但過了兩日就比我爸爸在廚房門口搞掂一隻,希望如佢地所講就係我之前系房見到果隻啦,之後漸漸訓得好些。所以,去到夏令會,同房的弟兄唔該多多關照,因為我之前都有所經歷,在夏令會廁所的坑渠嚨行上來我隻腳趾,當時我擦緊牙,佢好快咁行番落坑渠嚨。

星期日下午是受浸聚會,感謝主,因為家裡增添了五位新成員,兩位在別處受洗,現在被接納,一同與我們追求、侍奉。另外三位是清楚得救、決心跟從主的弟兄姊妹,當佢地講見證既時候,我實在好感動,每一個都有好深經歷主的大愛、拯救,顯出主奇妙的作為,願主使用他們的見證,成為別人的祝福,主得榮耀。

志雄 : 「從前犯罪,自以為事,深深經歷主的帶領」弟兄可以加入,我都好高興,因為是主的旨意。

天慧 : 「天慧,如果需要,你可唔可以呢?」主賜她勇敢,說出自己是一個不多說話、向人分享佢自己的人,我實在想不到佢有咁深刻經歷主。主有需要,以致她不得不將自己放下、交出來。

仲鈞 : 「蒙恩、認罪(我自私、自大、驕傲、冇禮貌、講大話)、悔改、歸向神。」我覺得佢有少少順達既風格,好想追求、探求真理。

寶儀 : 「今個星期的活動要取消,你們以後都唔好搵我去果d地方,主耶穌唔高興!」因為主實在將她裡頭的生命完全改變了,以致感染到外面都唔同左。我發覺佢真係唔同左樣。

麗嬋 : 「有一巴聲音對她說:你有沒有認真向我認過一次罪呀?」她也是一個不多說話、不喜歡與別人分享自己的人,主改變了她,面上有喜樂的笑容。

以上我的描述都很主觀、而且很不全面,但請容許我講一句「d後浪好強勁呀!」可能我太集中佢地的見證,完全睇錯晒先咁講,其實達仔講得岩,在佢地每個人身上,充滿主的愛、主的恩典,一切都是主的奇妙作為,我不應專注在個人身上。是的。

系呢個階段,我相信主都會看顧佢地,要建造的,求主建造,要拆毀的,求主拆毀並建造。唔好讓仇敵欺哄佢地,因為呢個階段真係好重要。求主保守他們,多多為他們禱告。感謝主,因為又再有人蒙了恩。

台長: 小智
人氣(104) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文