24h購物| | PChome| 登入
2006-04-17 00:06:01| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

真係返左黎,感謝主!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係返左黎,感謝主!今天開始訊息聚會,林生話佢在最後的時候決定繼續講多一點「良善」(愛的提目),我知道主都係為左我地而設的。「良善」是神兒子的性情,肯吃虧、不計較別人.「良善」就是「惡」的對比.主耶穌講比喻責備將銀子埋在地裡的僕人:「又懶又惡的僕人」,「懶」也是「惡」的性情,原因是沒有在屬靈生命上好好按主的託負經營、建造,因此就遭撻左主的恩典、年日、機會了.「常要追求良善…都是神在基督耶穌裡向我們所定的旨意。(帖前5:15-16)」

「若別人在你身上常佔便宜,這就是有更多機會向他顯出良善!」
「若別人講野唔係好客氣,你就不要還以顏色!」
唉!主講中晒,我有時也是有這些不對的心思。求主憐憫.在埋單的時候,我絕不希望主對我說我是又懶又惡的僕人,包括在傳福音及領人歸主的託負上.還有兩個主日的佈道會,仍要仰望主。

散會後,就到家傑弟兄家的會所遊玩,兩個鐘羽毛球、一個鐘乒乓球並桌球、一個鐘保齡球,大家都十分投入,至在參與,我一開始就好想睇家傑同月張姊妹兩夫婦一part打羽毛球,呢個神配合而又超過六尺高的組合!嘩~犀利!之後分兩批人玩乒乓球同埋桌球,我相信最後玩保齡球先係全日最高潮的運動,大家都會同意我咁講,我諗我地一半人都未打過保齡球,包括我在內,大家輪流打,WINNER係偉東&進丁,歡樂既時光好快過,六點鐘就上佢地屋企參觀,我覺得同福沛國儀屋企差唔多,物件較為多左d,因為多左個B,主賜福比呢個家庭,嘩!有露台,仲咁岩可以望到福音堂.最後同順達弟兄在露台傾計,交通一下童年時的話題,估唔到佢問我:「喂!你童年係點架?開唔開心架?」我諗左一陣都講唔到,因為冇咩特別,讀書時期,我屋企人唔比我去街、放假都唔比,亦唔比拍拖,反而我接受喎,其實都係為我好,而家信左主,想番以前,真係有好多時候都係主保守,有好多情況真係千鈞一髮,我個心稍為偏行一點,就犯左一d返唔到傳頭既罪,嚴重既就要在懲教署過日子,而且之前如果唔係主保守我不斷有工作,我以前果d咭數搞唔掂,我可能去偷、去搶、借大耳窿,話唔定做埋晒d犯罪既野黎賺錢!我今日都唔可以安然坐系度,去到呢個地步,得著主的救恩,成為新造的人,一切都是主開恩給我。

真係返左黎,感謝主!

台長: 小智
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文