24h購物| | PChome| 登入
2004-12-10 13:54:51| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

234

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛才打算找從前讀書學校的卷給學生做
無意中那些上堂時在紙上寫的對話
中六時成績不好
即使是會考很有把握的科目都不懂
於是我問後坐的兩位好友
說覺得是我笨了
還是我懶了
她們說
‘我覺得你唔懶,亦唔係蠢,只不過係一時失手,而我呢,就similar to you, but no 天分寫essay’
‘兩樣都唔係,仲有中文呢,f.6個個都唔慣ga la, nevermind la(好明顯安慰緊自己)哈哈!下學期一起努力la!’
雖然我而家睇番都仲覺得有d唔係,好似我中文一d都唔好,但係會諗番,原來大學真係再冇咁樣’紙上談兵’,或者講人是非,或者講自己一d好難用口講gei 野,因為我一路都覺得用口唔似得用字咁暢所欲言,會因為情緒而講到窒下窒下或者講到喊或者唔好意思講,而我不想這樣。以前在堂上眼訓,就會咁樣對話,而家就會自己瞓左,突然間又再好懷念以前上堂o固種感覺

台長: lego
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文