24h購物| | PChome| 登入
2002-08-11 10:36:20| 人氣99| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呂秀蓮濫權探監做騷,蘇永康被屈獄中陪唱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

蘇永康被判入台北看守所勒戒,想不到在獄中仍要唱歌。台灣副總統呂秀蓮昨晨到看守所探訪,康仔以歌會呂副總統,基於「唔唱唔得」情況下,被迫帶罪獻唱,經理人黃高無可奈何地說:「我疉可以點シ!」
蘇永康被判入台北看守所勒戒,本以為康仔可以在獄中專心戒毒,豈料他仍要獻唱。台灣副總統呂秀蓮昨晨前往台北看守所,參加反毒品卡拉OK大賽,身穿便服、頭戴Cap帽的康仔獻唱歡迎呂副總統,想不到經常在港唱歌的康仔,在看守所內亦要唱歌。

雖然康仔有罪在身,若不獻唱,未知會有何後果,基於「唔唱唔得」情況下,只有被迫帶罪獻唱三首歌,包括《男人不該讓女人流淚》、《相遇太早》及《還是舊愛最好》。
不怕步阿妹後塵觸怒內地


對於康仔獄中獻唱,經理人黃高無可奈何地說:「我疉都唔知台灣政府係點,或者佢疉有定期探訪,我唔係好清楚。初初我都覺得有皷奇怪,聽律師講,呂副總統唔係第一次咁做。(有冇諗過唔應承?)我疉可以點シ!個表演過程好簡單,件事係佢疉做主動,我疉只係被動!(會否擔心件事觸怒內地方面,步張惠妹後塵?)冇禝砼,我疉又唔係出席台灣政府主持砼活動。(有否試過拒絕?)律師解釋件事畀我疉知,我了解過程好簡單,所以照做。」

而康仔所屬的福茂唱片公司表示,透過律師的協調,所方特別通融才讓唱片公司和媒體進入了解情況。對呂副總統的到訪,福茂表示是預料之外,卻不能拒絕或表達任何意見。本報致電張惠妹助手了解,但截稿前仍未獲回覆。

-----------------------------------
都唔知佢發乜神經,真係睇到眼火爆,
台灣遲早比阿扁同呢個顛婆累死...
搵埋晒d無腦既人做總統...唉...

台長: leeann
人氣(99) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文