24h購物| | PChome| 登入
2006-11-06 23:28:34| 人氣97| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

考試囉 =.=" ...........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上圖為考試時間表~(本人為高一...)

11月1日:星期三啊 =.=” 起身~梳洗~返學囉....體育堂~自由活動...玩足成堂
返學校都係做下練習紙 =.=” 跟住放學~~行下街......返屋企....
上下網~~溫因為星期四要測英文......跟住又上網~打下機~~跟住就
沖涼.....訓覺.......

11月2日:起身~~梳洗...返學......今日測英文....識啦...唔係好難姐....
化學堂.....勁難捱...跟住個死人化學miss又叫我地第7堂之前要做
晒d練習紙~SHIT~!係咁抄...係咁抄...抄到自己都唔知抄緊D咩~!跟住
就上埋下午個三堂就放學囉......放學...今日有新GAME出~~所以放學
就去左買~~買左之後返屋企...6點半囉...裝好隻GMAE之後就即卡玩..
一直玩到食飯...食完飯又玩...玩到沖涼~之後溫左陣三角就訓囉~~
因為隻GAME真係好好玩...

11月4日:星期六...我用唔想返學GE心情返學.....係學校食早餐...點知食左肚
痛...本來個啊SIR話唔知係咪測三角.....點知...唔測...好彩=.=V
跟住...體育堂~SHIT~!個啊SIR去左日本...搵個出名衰GE MISS代
堂...一黎就要跟1200米...跑完先玩得...好啦...跑完啦...好彩都唔
算太累...跟住就自由活動...直到落堂.....英文堂...本來係我係櫃
統用塗改液畫畫GE時間...點知個MISS叫我幫佢計分 =3=” 算囉快
=.=D計好佢~等陣個堂班總結畫...
好啦~~班總結啦~~可以畫啦~~用左一堂GE時間畫好~~但係唔係好靚~
所以考完試之後要返去改改佢...放學囉 =.=” 一返到屋企就打機~~
跟住沖涼~食中午飯...食完中午飯之後又玩左陣...跟住就同D FD出左
去溫三角~~我當然係比人教個個啦~~我邊會有咁聰明去教人喎 =.=”
好勁~我聽得明~~溫完之後就返屋企食飯...返到屋企7點...本來食完
飯之後想同個FD出去打機~不過其中一個話唔想去...算囉~咁唔去...
於是就留返係屋企上網...打下機...聽下歌...之後沖涼...跟住又上
網...玩到1點半先訓.....

11月5日:星期日...訓到11點...起身沖涼...玩左一陣就食中午飯...今日邊度
都唔想去...本來個FD叫我出去~~不過最尾人少~於是冇去...跟住另
外一個FD又叫我出去打機...又唔想去...於是又冇去...係屋企上網..
聽歌...直到4點...就去溫三角囉...一直溫到食飯...食完飯之後又溫
...自己係度做D練習題...之後沖涼...沖完涼之後就訓囉...

11月6日:今日...起身...梳洗~食早餐...返學...考試...因為未夠鐘~所以唔可
以上考場...於是就係操場度企左陣...傾左陣計...溫左陣習...
跟住考試囉...都識GE...空左2題...=.=”考完三角啦...放學啦...
返屋企...心情都唔錯...個FD黎玩左陣...跟住佢就走左啦...我都食
中午飯囉...食完之後就係度上網...聽歌...睇電視...打機...
一直到5點...就溫習啦...聽日測英文...好多野都識...唔知溫啦好
=口=” 溫到食飯...跟住又溫左陣...之後就...沖涼...跟住就黎左打
日記啦...唔知點解...今日GE心情...隨住太陽落山...心情都跟住變
差...而且...我愈黎愈中意朝頭早自己一個人係屋企GE時候...
好啦...我訓啦...各位~發個好夢啦...

台長: Luis-24
人氣(97) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Fion*
考到shotshot地咁....
= =”_________-
今日張化學卷易到唔係人做ge.,..
2006-11-09 23:14:00
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文