24h購物| | PChome| 登入
2006-10-31 21:17:58| 人氣118| 回應5 | 上一篇 | 下一篇

齊齊測到一獲泡 =.="

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上圖為測三角前一晚....溫三角ge情況.....
上圖為WAR GAME 之傷口........

10月26日:起身~梳洗...食野返學....上午D堂冇咩特別啊~中午返屋企沖涼...
食飯.....下午D堂 =.=” 二堂都係測驗....先測代數...空左二題...
跟住到電腦....識GE~交左卷之後.....重坐係度....交下個FD做....
跟住上埋第8節就放學啦.......返到屋企..梳洗下...之後就張星期二
買GE孫燕姿隻碟D歌放落電腦度....THEN....ONLINE一陣..食飯跟
住....又ONLINE左一陣~跟住就溫下D三角.....之後就沖涼訓覺.....

10月27日:星期五.....好似平時咁...跟住返學朝早D堂真係難捱......由其
係化學.....唉......終於放學啦......返屋企食飯....之後又返學..
下午D堂舒服.....會話重考試....又未輪到我考....SO係度...溫三
角.......返到屋企....梳洗完之後就做功課...跟住食飯....跟住就
溫三角.....(真係乖 =.=”)一直溫到沖涼..跟住又溫到11點
=.=”......上面幅你地睇到我張枱有幾亂啦.....之後就訓囉 =.=”

10月28日:星期六啦...開心....不過首先要過左科三角.....唉...測到一泡..
空5題......重要做左個D都唔知啱唔啱.....跟住體育堂....唔理啦~!
過左去GE野就唔好再諗.....打波.....之後上埋堂英文.....班總結堂
就變左去通訊博物參觀......都幾好玩.....跟住返到屋企....食飯..
沖涼.....之後就即卡出門口.....過氹仔~~跟住班長去打WAR GAME...
好玩啊.......上過我冇著長外套....淨係著左件T-SHIT....(當然..
只係個上身冇著裝備...其他都有.....放心...)係打到最尾個局=.=”
隻手就中左二槍......傷口係都係上面可以見到啦......其實...我
都唔覺得好痛.....不過...當然有流血...打到7點就返屋企囉.....
係個車站度等車.....等左幾架都爆滿.....唔停站 =.=” 於是.....
以我GE反應就係.....跑去上一個站等.....好彩.....一跑到上一個站
就即卡有車...重有位企...好彩...我上左之後跟住架車就滿晒人
=.=” 唔停站囉......等有人落先停...好迫啊...架車 =.=” 企都
辛苦....之後返到屋企.....梳洗一下.....然後就食飯....跟住...
上陣網...THEN沖涼...打機...上網...跟住睇電視...THNE
SLEEPING.....

10月29:好好訓...一訓訓到11點...然後起身沖涼 =w=” 直接食中午飯 =.=”
沖完上網...打機睇電視...跟住我個FD問我出唔出去玩...都唔係好想
出...SO留係屋企...食飯...上網...沖涼...睇電視...訓覺...
ONE DAY END......

10月30日:重陽放假.....10點半起身....沖涼 =.=” 跟住食左D野.....
上網睇槍..... =.=” BECAUSE 有D想玩WAR GAME.....跟住中午.....
食M記...食完後...出街行左陣...THEN返屋企...跟住我個FD過左黎
玩.....玩到7點佢就走左囉.....我都要食飯...食完飯之後上左陣
網...之後就沖涼...睇電視...訓覺...不過有D訓唔著...所以係張
床度碌到12點半=.=” 先訓到.....

10月31日:萬怪節快樂.....一D氣紛都冇...好似平時咁...起身...梳洗...返學
今日默語文.....漏左幾個字.....算啦...下個星期考試...今個星期
復習周...科科都派溫習紙...唉...咁鬼多野做...煩...今日唔返屋
企食飯.....SO係學校叫外賣.....下午要上四堂.....累 _|-|O”
而且有D唔夠訓...SO有D想訓覺.....唉...終於放學啦\(=口=”)/
放學返到屋企...6點3...梳洗...上陣網...之後就食飯啦...
食完之後又上陣網...之後就黎左打日記啦...
好啦...我去沖涼啦...沖完之後睇prison break(逃).....

放鬆D啦.....

台長: Luis-24
人氣(118) | 回應(5)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

茶茶"
yo...好似比疆C咬咁..
kakaka”
我都溫死咁濟la...
痴線ga都..
e+都唔知點..
聽日仲英文tim...
= =”...唔知溫唔溫好..
不過..
.................
...................
最緊要都係....
.............
............
............
醫飽個肚仔先..
hahaha”^^*
2006-11-01 20:07:28
+豪仔+
haha,原來係咁....
萬聖節個日冇野做,
就咁係屋企打機,

仲之一句說話,
加油ar...= =
2006-11-01 21:59:07
猫儿
我终于考完试拉~~今日去左秋游... (好鬼死闷啊~~).....
你只手真系好似比僵C咬...哈哈~~
......
我从精神上支持你噶~~哈~~
要加油哦
2006-11-03 22:02:54
猫儿
你整到只左手啊~~~...
2006-11-03 22:19:59
心草
^^被僵屍咬...哈哈
2006-11-06 12:28:18
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文