24h購物| | PChome| 登入
2006-11-12 15:11:50| 人氣45| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

考完試啦...可以訓晏D啦.......\( =口=")/

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


james blunt-back to bedlam

james blunt-chasing time: the bedlam sessions

上面二隻.....係我ge james blunt CD...只係的二隻...(丅3丅) 因為澳門
冇細碟買GE關係.....所以只係買到2隻大碟...

好啦...寫返呢個星期GE野先...

11月7日:星期二...考英文...唔難...好快就做晒...做完之後...坐左陣...
就交卷...走人...之後同D FD一齊行...之後返到屋企...沖涼...
之後打機...食中午飯...之後上陣網...跟住我個FD黎左教我代數...
溫完代數之後就出街行左陣...之後返黎...上網...食飯...溫習...
沖涼...睇PRISON BREAK...之後訓...

11月8日:星期三...考代數...一般拉...都識GE...最尾個題唔識..空左...
之後放學囉...之後返屋企...沖涼..打機..食飯..之後ONLINE左一
個鐘就溫習囉...因為聽日考二科...化學&地理...化學我唔識...
我個FD黎教左我D化學計算題...之後就走左囉...跟住溫地理...
地理跟溫就OK...不過好多...至放化學就......之後溫化學...我將
可以背GE野都背晒...跟住食飯...之後又溫...自己做左D計算題...
溫到累就去沖涼沖完涼...溫到11點半就訓啦....

11月9日:星期四.....6點就起身梳洗...食野...溫習...之後就返學...
返到學校未夠鐘考試...又溫左陣習...好啦...打鐘啦...考試啦...
考化學先...美術啊SIR監考...我同佢都幾熟...不過考試唔會出猫GE.
唉...份化學比想像中EASY好多...早知唔溫咁耐...SHIT~!全部都
識做...(不過有冇錯就唔敢包...=.="不過應該多數都冇錯...)
考完化學之後等10分鐘....考地理...地理...冇咩問題...識...
考完之後就放學啦...返到屋企...又係沖涼...打機...食中午飯...
今日又要提早溫習...因為聽日又考二課...物理&歷史...二科都識GE.
應該問題不大...溫歷史先啦...背晒就得...之到物理...
做下D計算題...溫下D公式...填充...選擇...跟住食晚飯...食完飯..
又溫...好啦...溫完之後沖涼...訓...

11月10日:星期五...早左少少起身...6點3左右啦...之後就梳洗...食野...
溫習...之後返學...又係溫左陣...考啦...歷史先...我個fd未溫
過...唔知佢點考呢 =.=" SHIT~!份歷史鬼死咁多野做...寫到我煩..
但係唔寫又唔得=3=" 好...考完...10分鐘之後到物理...物理...
又係比想像簡單 =.="(我係咪想得太多 =.="?)考完啦...返屋企...
沖涼...上網...食飯...好啦...聽日考埋語文就考完啦...好...
聽日考一科...唔洗咁早溫...好啦...上陣網先啦...一直到4點...
之後溫習...溫到食飯...之後又溫...跟住就沖涼訓囉...

11月11日:星期六...考埋今日...語文...都識ge...還掂考完都要返課室.....
不如係考室坐到夠鐘...夠鐘...收工...考完試啦~!great~! (^O^)/
返到課室...聽班主任講左陣野就放學啦.......放左學...即卡去左
個fd屋企玩...玩到12點...返屋企食飯...食完飯...同個fd出街打
機...之後5點返到屋企...上左陣網~跟住食飯...食完飯...跟住就
打機...打到11點就沖涼...睇陣電視...1點訓 =.="

11月12日:星期日:今日啦即係.......10點半起身...一起身...得我一個人係
屋企...唔知咩事 =.=" 跟住打電話...原來啊媽同啊姨出左去...
姨媽就出去買餸.....啊婆出左去行街...跟住係1個鐘...我心情都好
好...1個鐘之後...啊姨返黎...跟住我就去左沖涼...之後就食野...
上網...跟住啊媽返...叫我幫佢上網搵下工...頂...我搵唔到佢想
搵ge工...佢黎話我唔幫佢搵...shti~!跟住咪嘈左几句囉.....跟住
去搞個新日記....之後就去左食飯.....我個fd幫我搞(@~紅茶|>
THX~~! >.<) 跟住上左陣網...就黎左打日記囉...我個FD現家黎左
我屋企...我去玩先~~88~

新日記網址(靚過呢個好多架 MAKE BY 紅茶)(以後就多D睇新個網啦~^^~呢
個會少D用~):http://www.xanga.com/lam_426

台長: Luis-24
人氣(45) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Fion*
kaka”唔洗thq wo...
我好nice ge...
kakak”
我個xanga唔知做乜..
乜都無哂ya...
慘ya..
唔知咩事...\= =”
2006-11-14 20:20:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文