24h購物| | PChome| 登入
2006-10-22 00:03:58| 人氣118| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

放假=冇假放!?~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


james blunt:

10月15日:星期日.....起身沖涼~食早餐~~上午係打機~下午溫習~~溫完習又打
機~~THEN食飯沖涼訓教~~

10月16日:返學囉~~6點起身~~梳洗~食早餐~返學懶懶散散咁返埋呢二日學又有
假放~~周會堂~~請個好勁GE數學啊SIR黎講~~~佢都講得几搞笑~~
下午化學堂~~個MISS無啦啦檢查我地d課後練習~~佢都上一堂都冇話
要做 =.=” 跟住又話冇做個d要記低~~跟住我咪係咁作晒d答案出黎囉
~~好彩過到骨 =.=v 跟住又話要寫份報告比佢~~叫我地張上年本書成
睇多次..然後寫份REPORT比佢...火都黎埋....難得放假...要做咁多
野~~跟住測地理~~都識GE~~之後就放學囉.....放學~~返屋企~~上陣
網~~溫代數 =.=” TEHN食飯~~之後又溫~~跟住就沖涼訓覺.......

10月17日:星期二囉~~返埋今日學~聽日就校運會~~校運會~~冇參加比賽可以唔
洗返~~太好啦~~有假放~~~~今日電腦要加堂~~所以又唔返屋企食飯~~
所以我地又好興奮咁係度嘈緊我地中午要食咩好~~~我地食大堂炸雞~
不過今次叫外賣~~唔係似上次咁去個度食=.=”
係第4堂轉堂叫~~~叫左唔夠5分鐘......突然間有個電腦啊sir沖入
黎......話今日唔洗加堂....OH SHIT..=.=” 早D講咪好囉~中午可以
返屋企沖涼 =w=” 而且我又帶多左本電腦書 =.=” 真係衰.....
下午測代數....識d唔識d =.=” 暈..... 跟住上歷史堂~~
好舒服~~之後就放學囉~~~一返到屋企~~~洗下面~~
之後就打機囉....跟住食飯~沖涼~~訓覺...

10月18日:我ge一連5日假期ge第一日~~一訓就訓到10點半~~起身~~沖涼~~食野~
跟住睇下電視...上下網~~THEN食飯~~下午4點左右我個朋友黎左我
屋企玩 WINNING ELEVEN~唉~算啦~~佢又輸....連輸三場~玩到6點~
佢就走左囉~~本來想做功課~不過算啦~5日咁多~~遲D先做 =.=”之後
好似平時咁~上網~食飯~~上網~~沖涼~~訓覺.....

10月19日:第二日假期~~唔知點解~~9點就起左身~~之後沖涼~~~~食野~~
收下衫~~跟住打機~~本來想做功課~~不過都係冇~~跟住中午食飯~~~
食完之後~上左陣網~~跟住就出左街行下~~~返到屋企~~洗下面~~
睇左陣電視~~上陣網~就食飯囉~~~食完之後~~~終於做功課~~...
一做就做到沖涼~沖完又做~~~做到12點.....一面聽歌面做但係都
未做完~~~因為份化學太長啦~~~跟住就訓囉~~

10月20日:今日要返學校睇比賽....SO 7點就起身~~梳洗~~THEN食野~~之後
返學~~返到佢飲左盒野 =.=” 之後都係係度同D朋友~吹水~~~聽下歌~
之後10點9就放學囉~~跟住慢慢行返屋企~~返到屋企沖涼~~
上左陣網之後食飯囉~~~下午我個朋友(樓下個個)黎左教我三角~~
之後就同佢一齊打機~~之後食飯~~~跟住又做功課~~一面聽收音機一
面做(聽森美&小儀~)~~~做到1點~~~但係都未做完.....化學太多啦~
跟住就訓囉~~......

10月21日:今日~~因為琴晚成1點半先訓~~SO今日訓到11點 =.=” 一起身~~
沖涼~~之後~~食野~跟住就上陣網~~又食飯囉 =.=”
食完飯~~1點几差唔多2點~~跟住就一口氣做功課~~做到6點半~!
終於做完啦~~~一面聽歌一面做~~好開心啊終於做完啦~~~
後上左陣網就食飯囉~~~
食完之後~上網~~之後就沖涼~~跟住上網同D朋友吹下水~~
之後就黎左打日記囉~~
現家都12點囉~~~晚安~各位~~~發個好夢啊~~




TO猫: 我地11月7日開始考試~~考到11日~你話問我攞D練習紙~~你攞邊
科練習紙??~~

台長: Luis-24
人氣(118) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

猫儿~
你地就好拉~~我月尾就测.....
原本想问你攞英语&化学&数学噶~~ 不过都系算拉~~
=_=”你地要考D咩噶...
要用5日时间噶????.....
......
应该系甘多拉~~.....
2006-10-22 17:40:18
魚柳包包包.../
你就好啦,,可以訓到咁晏..呢幾日我日日都未夠7點就自然醒,,醒左又訓唔番wor,電視又無野睇,,逼住我要開電腦...經過呢幾日,,feel到近視又深左lu ~.~ (今晚最後博殺,,搞掂份化學 ..順便做埋書法 ~”~)
2006-10-22 17:54:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文