24h購物| | PChome| 登入
2006-10-23 23:34:25| 人氣48| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

返大陸.........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

James Blunt:

10月22日:一朝早就比老媽子嘈醒~~話難得佢休息~返大陸喎=.=”~我睇下個鐘~~
得8點=.=”..無奈..算啦~返就返~~跟住就去沖涼~食D野~跟住就出門
口囉~~去到關閘~~過關~~THEN坐車~~我鄉下係珠海~~SO好近~~坐半個
鐘~如果塞車就半個鐘多D~~好好天~~陽光好SHINE~所以心情都好D~
係車上面聽歌~~FEEL唔錯~~特別聽到James Blunt的high的時候~
個feel重正~~到啦~~返到珠海啦....跟住老媽子話~返到黎~~順便剪
埋頭髮喎 =.=” 算囉~剪埋佢~~剪個陣我冇帶眼鏡~~so我睇唔到佢剪
左幾多~我叫左佢唔好剪咁短架~點知都係剪到好短 =.=” 失望.....
洗剪吹~剪完之後就返左珠海GE屋企~~沖涼~~沖完之後~就同D親戚去
飲茶...我見到我表哥一岁半大GE仔(即係我表侄囉...)間茶樓D野都
唔係好好食 =3=” 飲完之後返珠海GE屋企~~係途中....我表侄見到條
毛虫......佢竟然唔驚...重想走去捉....=口=” OH NO~!!比我一定
唔得~~我有潔癖.....好彩我表哥捉住我表侄....佢先唔玩條毛虫
=.=” 我表侄成日都笑....都幾得意....跟住返到屋企~~休息左一陣
就走囉~~去到拱北~~去左書城買左二本化學書&行左陣街.....
跟住返澳門囉~~返到屋企4點....成身汗...又去沖個涼~~跟住就打
機一直到食飯~~之後上網睇電視~沖涼~訓覺......

10月23日:唉~星期一~又要返學啦.....起身~梳洗~食野~出門口~返學~上堂....
周會冇咩特別.....不過個5個所謂GE義工有D搞笑.....代數堂...
個啊SIR幫我地溫習....跟住重話聽日測驗...OH~SHIT~!!....
我唔係好識喎 =.=” 咁快測.....中午放學~返屋企食飯~沖涼...
又返學......下午化學堂...煩.....跟住地埋....本來可以放得
學...不過MISS話要留堂溫習......係呢堂~~好彩班長教左我D代數~
所以都識返D.......放學~行左陣街~~返到屋企~~頂唔順....去洗
左個頭先~~跟住溫習....溫到食飯~~食完飯又溫...=.=”跟住沖涼
=w=” 沖完涼就黎左呢度打日記囉~~
現家11點半啦~大家早D休息啦~~我都訓啦~發個好夢啊~~
TAKE IT EASY~!

台長: Luis-24
人氣(48) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

魚柳包包包.../
咁好有得番鄉下 ~”~ 我好耐無番過...好想番下,,鄉下d空氣零舍清新,,,同埋網速零舍快 =.=
2006-10-25 19:13:01
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文