24h購物| | PChome| 登入
2003-05-23 01:48:33| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天地豪情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

天地豪情終於都完左啦!!!好唔捨得....真係好少有一套劇集完而令我唔捨得.

其實我真係好欣賞呢一套劇,而令我欣賞既地方係:

1)明明甘樹生係個奸詐聰明既人,但係佢親生仔程家雄反而係一個好似郭靖既人,反而甘宏就奸到極;

2)雖然套劇有六十集,但並唔覺得拖長lai 做,仲有清楚咁表逹晒d 人物關係,而且唔會令人懷疑奸角甘量宏點解到最後會咁無人性;

3)到最後,嘉鳴同大頭文一齊,真係人有少少感動......要成六十集先可以一齊喎

如果研究金庸小說能夠係一種學問,
點解無人研究天地豪情呢???

最令我喜歡既都係呢一首歌

穿 起 了 你 送 的 襯 衣
聽 著 你 再 講 故 事
誰 人 又 與 誰 人 都 告 終 了
世 事 多 麼 難 料
聽 得 出 你 的 心 沉 了
多 麼 在 意
聲 線 變 弱 了
思 想 遙 遙
眼 底 一 切 灰 了
其 實 我 明 白
你 暗 示 害 怕 幸 福 轉 眼 變 碎 片
你 盼 時 間 停 止 擁 抱 這 點 愛
直 到 灰 飛 煙 滅
其 實 說 情 話 愛 太 易
就 算 滿 口 謊 言 你 不 知
既 然 無 意 義
就 讓 時 間 為 我
証 明 我 的 愛 意
相 戀 裏 會 有 些 遺 缺
飛 花 亂 雪
當 缺 憾 要 補 補 填 填
已 猜 不 透 天 意
如 若 愛 情 有 天 終 止
承 諾 亦 不 可 以 作 主
那 個 人 有 法 子
保 証 這 一 切
不 會 灰 飛 煙 滅
其 實 說 情 話 愛 太 易
隨 便 閏 飾 一 切 似 首 詩
似 煞 有 介 事
臨 行 前 卻 換 上
他 人 贈 的 襯 衣

台長: 冠諗
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文