24h購物| | PChome| 登入
2008-03-29 00:36:10| 人氣214| 回應0 | 上一篇

Call Me When You’re sober 當你清醒時,呼喚我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Call Me When You’re sober 當你清醒時,呼喚我



Don’t cry to me

不要對著我哭

If you loved me,you would be here with me

如果你愛我,你應該和我一起在這裡

You want me,come find me

你想要我,就來找我

Make up your mind

下定你的決心



Should have let you fall

應該讓你自食其果

And lose it all

失去一切

So maybe you can remember yourself

也許這樣你可以認清自己

Can’t keep believing

無法繼續相信

We’re only deceving ourselves

我們只是自欺欺人

And I’m sick of the lie

我厭倦了謊言

And you’re too late

你已經太遲了



Don’t cry to me

不要對著我哭

If you loved me,you would be here with me

如果你愛我,你應該和我一起在這裡

You want me,come find me

你想要我,就來找我

Make up your mind

下定你的決心







Couldn’t take the blame

無法接受指責

Sick with shame

對羞恥覺得感冒

Must be exhausting to lose your own game

一定是用盡力氣所以輸了你的比賽

Selfishly hated

自私地討厭

No wonder you’re jaded

難怪你厭倦了

You can’t play the victim this time

你這次無法當個受害著了

And you’re too late

你已經太遲了



So, don’t cry to me

所以別對我哭

If you loved me,you would be here with me

如果你愛我,你應該和我一起在這裡

You want me,come find me

你想要我,就來找我

Make up your mind

下定你的決心







You never call me when you’re sober

當你清醒時,你從未打給我

You only want it cause its over ,its over

你只想要它因為已經結束了, 結束了



How could I have burned paradise?

我怎能焚燒天堂?

How could I?

我怎能?

You were never mine

你從來都不是我的



So, don’t cry to me

所以別對我哭

If you loved me,you would be here with me

如果你愛我,你應該和我一起在這裡

Don’t lie to me, just get your things

不要騙我, 把你的一切都帶走

I’ve made up your mind!

我已幫你做了決定(下定決心)

台長: Mei Chun*

您可能對以下文章有興趣

人氣(214) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 這是好聽的歌* |
此分類上一篇:Bring Me To Life 讓我重生

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文