24h購物| | PChome| 登入
2006-08-17 02:29:27| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[[補]]澳洲-悉尼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個個內陸機場...好雞..飛機都好雞...真人示範點樣用救生衣..氧氣罩.都係第一次見..好鬼死想影低佢地..


落機..2舅接我地..哈哈~佢帶我地去玩..去左個beach 但我唔之到叫咩名影左好多相..哈哈哈仲有個靚仔同我地一齊影相..係我2舅叫佢同我地一齊影架!!!勁搞笑..初頭個個人好似唔多好意思咁樣...然後我舅叫佢一齊影相個理由係"你塊滑浪板好靚d ..可以影張相嘛?"..但係大家請留意佢個塊板係普通到不用再普通既白色!!!!我忍笑忍得幾辛苦呀..跟住我地都影左好多相..

之後就去fishmarket...又係勁正...食左好多海鮮..三文魚刺身吞拿魚刺身...原隻龍蝦..芝士焗蠔..汁汁墨魚..蝦刺身[[呢個係最正既..唔之係咩蝦黎架喎..有瀨尿蝦咁大隻...透明白色略帶紛紅...肉質鮮甜而且口感極佳...肚餓tim ...]]正爆!!!!!好想食呀宜家

第二日我同家姐就自己去左city 行商埸....QVB...跟住佢fd 就帶我地周圍去玩..去左the rock既pancakes on the rock...darling habour..賭埸..歌劇院..玩得好開心~

第三日2 舅車我地去食午飯..係西班牙野食...都幾好食但係好熱氣..之後佢就車我地去機埸lu~





以前我唔係咁鐘意2舅父架..成日覺得佢好似睇唔起香港呢邊既親戚..不過今次去完悉尼之後我改觀..唔係因為佢帶我地去玩而改觀..而係因為其他野..

台長: 彩霞仙子
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文