24h購物| | PChome| 登入
2006-08-17 01:58:43| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

迷人的......................................胸脯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先同安格斯msn 既對話中提及露肉...
令我回想起...個一位金髮少女........
第一次見到有人露胸露得咁靚...
著左一件低胸..應該係一件背心...再加多件灰色既外套..露左少少bra 出黎..

真係好正....我一直都有呢個諗法...然後我將呢個諗法話比安格斯..佢好驚訝..仲問我係邊個...而呢個諗法就係.."如果我係男性...我諗我一定會扯硬旗"[[我係好認真架..唔係講笑..]]仲有一個諗法就..."頂你個肺..好鬼死想渣落去...


無見過個位金髮少女係唔會之到我點解會咁諗..會想渣落去...
想像下...
圓碌碌...白雪雪...好豐滿咁樣...滑不留手咁樣...最攞命個樣就係佢要露左少少bra 出黎埋大佬..痴線架!!點可能咁架...真係好誘死人..佢係我第一個想渣佢個波既女生.[[好鬼死變態呀我...癲架高子瑜..]]..哈哈搞到我有時都有諗起佢添...實在太吸引人勒佢..

有d 懷疑自己係男人呀大佬...
我已經試過有一個女生係我好想錫佢一啖既...
宜家就黎一個我好想渣佢個波一下既...
我好驚.....

再遲d ...


可能會.....


有一個..我想搞既女人呀.!!!!!


我真係好撚驚呀宜家...驚嚇程度係去要要講粗口架..=口=!!!!

台長: 彩霞仙子
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文