24h購物| | PChome| 登入
2008-04-21 23:12:50| 人氣359| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"今日法庭 : 中二生淫亂派對"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是晚既今日法庭係講中二生玩5p 既上集..

好鬼恐怖....點解會咁架..
認真.佢不如去做雞啦...咁鐘意搞野..
做雞又有錢收..又有得滿足到佢..宜家咁樣蝕左章囉..

我同我表哥都不約而同地諗起我地第二個表妹..
因為劇入面戚黛黛講野既語氣同行為..都好似佢咁..

宜家d 學生..佢地真係好鐘意玩d 咁既野..可能係我學生時代已經有..不過好彩既係我無遇到呢d 人...AV 唔係無睇過...中學個陣都有試過去amy 屋企睇.都有試過係計思屋企到..佢地係到睇咸碟..我都唔記得我有無睇埋一份..

咸濕還咸濕..玩還玩..口多還口多..要有分寸...

我自問我把口都係衰衰格格咸咸濕濕個堆..但係都唔會撩自己d 朋友/同學搞野嘛?點搞得落架?搞完唔會面阻阻既咩?

仲要玩5 p ..佢真係痴線..污糟到死..
不過有時d 野你情我願無得計..
但係咁細個人..真係心智未成熟....
咁細個已經咁樣玩..大多幾年走晒樣..
仲有咁多年人做...慌死第時無得你搞野咩..

真係唔之d 人點諗..可能佢真係好熱衷於做愛..
我呢d 人係唔會明佢架勒...

台長: 彩霞仙子
人氣(359) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文