24h購物| | PChome| 登入
2004-03-27 12:02:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

緣份的天空

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

浮浮沉沉裡太多路過人,卻與你走近,這是緣份。


這幾天,
都下著微微的雨,
不知為什麼,感覺很好,我很享受的。


我習慣將說話藏在內心深處..
我習慣將寄望埋在漫天星雨..
請用心去感受一下吧!


愛,找到我了!








唉唉唉唉唉........
好煩好煩好煩呀.....
點解會咁ga?!
唔通辛苦就可以唔做ga喇..
佢有冇理過我地le?!
係咪我太自私呢?
唉...總之~
宜家真係好煩煩煩煩煩...
頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂....
宜家好鬼炆..好鬼燥呀..!!!
快d搵d水潑熄我d火呀!!!!!!!!!!!!!

台長: KiT
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文