24h購物| | PChome| 登入
2004-03-27 00:47:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

很難.....很難.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來"我愛你"同"我掛住你"....
真係好難講出口ga!
不過我唔講唔代表我唔係gu woo...
哈哈哈哈哈哈~~~~....!!!!!
你心知道咪得lo!!!^^

好開心呀.....
好開心呀.....
好開心呀.....
lalalalalalalalala~~~~


yeah yeah yeah~~~~
個mock完左喇.....
不過會考就黎喇...
我唔可以比會考好似個mock衰得咁慘ga...
而且我係唔可以白費朋友們比我o既鼓勵!!
好!!!我要加把勁喇!!!!
等我聽日plan下我個study time-table先...
哈~相信朋友仔見到我e一句...
個心一定諗:你得唔得呀??次次都係咁講ga啦...
其實,我自己都唔sure我可唔可以..
不過我真係好鍾意人黎鼓勵我ga...
因為我個人係受軟唔受硬!
你愈話我讀唔到書...我就會更加唔想讀..
so大家識做啦...wkakakkaa^^


不過點都好啦...你地放心啦...
我唔會比自己咁落去...
我會加油ga喇....支持我啦..^^


會考之後,
有好多野想做...
我要係咁玩玩玩玩玩玩玩玩...
好似上個summer咁玩玩玩玩玩玩....
wakakakakakkak....
不過宜家就要add oil先喇...



多謝..朋友仔^^

台長: KiT
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文