24h購物| | PChome| 登入
2004-01-31 04:10:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30-1-04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日原本要返學校test+補課,
不過我都冇咩點study過,
所以最後都唔返喇..

今日返2-8,
不過我放6,
因為joyce同阿賓講左比我提早放,
因為...heheee>..
我地成大班人一齊去打邊爐,
好人齊呀...

打完邊爐,
我,lawlaw,lawrence,sushi就玩排球,
跟住走來一班信主的同我地一齊打..
幾好玩呀....hahahaha!!!
原來得閒玩下依d sport都唔錯woo~
又唔駛watse $$ woo~~
而且仲好healthy!!

咁之後kat同rick就走先,
waiyiu同wing又黎埋一齊玩,
咁我地玩到比人趕先走,
好好玩呀~~

then下一個目的地就係返火炭一齊打邊爐again,
今日係阿賓last day,
所以我地就同佢食最後的消野喇..
好正lor~阿賓出$300,
each ppl都係$18 ja~
咁之後d人都開始走喇!
我地一路行一路送走人,
先係lawlaw搭的士走,
then就boe and betty喇,
跟住送埋shan搭的士,
咁就到我上埋車喇,
至於tong,lawrence,水同賓點就唔知喇!!
不過今日又玩得幾開心woo~!!

台長: KiT
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文