24h購物| | PChome| 登入
2004-01-30 10:02:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

年初5~年初7

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

年初5~年初6
這天,我都很遲才起身,
等到係時候就出門口喇!
一路上,搭巴士同kat講電話,
唉..佢話唔做..
跟住佢同lawrence又..
搞到我真係好唔開心,
真係好想改期,
o個一刻d眼淚已經係眼眶度,
不過未掉下來!


之後同lawlaw去左睇<魔幻廚房 >,
唔錯啦套戲!
跟住我地行左一陣,
就去揾kat佢地喇..
去到,大家都好似唔知做咩咁..
之後就去唱K!
跟住同waiyiu講左一陣電話!


咁過左一段時間,
closing o個d人都黎緊lu..
lawrence竟然話好累唔黎,
o個一刻真係好激心,
覺得佢好唔比面lo!!
同埋我覺得如果佢真係因為kat而唔去,
我覺得佢真係好小器!
咁o個一刻已經好唔開心,
真係忍唔住流左眼淚><”
咁當”朋友仔” 播緊o個時,
lawrence就出現喇...
頂!原來一切都係個局!
o個一刻就cry左出來><”
唉...之前我都係咁諗佢地係玩我ga啦..
不過佢地又咁鬼真woo...
連tong同lawlaw都比佢地玩埋,
佢地都係早一日先知..
真係比佢地嚇死lo~
咁我就將o個小cake分比everybody喇!
哈哈~~~~
我都知道我地係唔會咁易散ge!


咁之後nicole,kat,lawlaw,淞都走lu~
咁我地就continue喇..
betty同阿水d按摩真係好正呀...
真係好開心呀e一日!
thx so much 呀,朋友仔!!


之後我就跟左boe,betty,阿水,nicky去食早餐喇!
勁sleepy呀...
仲要返2-8 tim..
累到我死呀><”


不過我真係好多謝你地呀,
特別係kat,nicole,lawlaw,
tong,lawrence,boe!!
最估唔到lawrence竟然會為我諗e個surprise!



年初7
今日又係2-8,
放左之後,
同lawrence,walter,sam係度玩啤牌,
then lawlaw都放左喇,
咁我地幾個就同boe,sushi,frank同埋佢地d小學同學玩!
跟住就去左7-11,
我地坐左陣都走lu...

台長: KiT
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文