24h購物| | PChome| 登入
2005-10-14 04:49:31| 人氣99| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛有無意義??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

明知無結果的
妳會否繼續做
大家可能會想到
會呀,,,鐘意一個人就會

鐘意一個真係好"野蠻"
完全不需要理由
沒有底線的愛
這樣的選擇
結果也變得不重要吧

不過不要太在意
此時此刻
所有無結果的東西
意義都是不存在
或者只適合用來拍電影
"假如愛有天意"??
"星願"??
"鐵達尼"??
好睇...
當然好睇
好過睇科幻片啦
這些仲唔夠科幻咩

同意嗎??
妳不同意!!
非常好啊!!
嘻....不是玩呀....
其實我覺得結唔結果一早已變得不重要
點解?
因為我願意囉
我願意付出
我願意分享
我願意無時無刻想念妳
你咪係我的意義囉

不過最後可能咩都無架喎
他都未必中意你架
咁死啦
咁都有意義

無錯..就係一樣有意義!!!
我願意嘛!!!show hand哂冷啦!!!
無錯就是如此野蠻
不怕愛錯
最怕沒有愛過
真真正正愛一場
邊個話妳無意義
我話妳有!!!!
(不過最多被人話蠢者...嘻...咁我幫妳唔到啦)

最後如果俾妳選
你要成他的"最愛",不過不能一齊
定一話可以一齊.不過不是最愛

雖然現實是沒得選
不過真係要選
我會選前者
點解??
因為世界杯拿第一
個個記得
不過第二呢....呵...
那就要找一下資料啦...
^^
妳都唔想
要他記起妳
要查筆記瓜

台長: 蝶仔

您可能對以下文章有興趣

人氣(99) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文