24h購物| | PChome| 登入
2001-10-26 18:56:03| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

擔心中 [need decode]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

點睇我都係唔識照顧人架喇,有人又病左!唉,辦事不力!

一個月左右,見到佢第二次病,今次仲要發哂燒,塊面同條頸仔又熱好紅,都唔知點好,有d 擔心。平時可能會冇咁擔心既,不過家陣澳門玩緊登革熱,咪玩呀,佢唔可以有事架!不過,真係諗唔出佢發病既原因,凍親?如果話係我凍親病左,可能仲有d 機會,佢一向都暖笠笠,點會喎!佢又唔係傷風感冒。

可能係我生活習慣唔好掛,攪到佢夜訓左,朝早支力又要陪我食飯,冇得訓下。我就慣哂呀,又係男仔,點同哩又!

同上一次一樣,都唔知可以搵d 咩佢食,一向少大病,發燒都係自己lee 埋間房訓下覺,又點會知病人應該食乜會舒服d 呢?對一個怕睇醫生既人仔,我諗到可以做既,就係去買包退燒藥、一粒蘋果同一粒雪梨過佢。仲有咩可以做呀?過兩招黎好冇?可以令佢快d 好返或者舒服少少既,不妨提出黎。

如果我住外面的話,就可以一路睇住佢,好過而家係宿舍空等。

=(

台長: 藍色小草
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文