24h購物| | PChome| 登入
2005-01-22 01:15:57| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第五節小組

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然係星期三,但係同樣係開組日,因為星期四夜晚d仔要去踢波,所以要改開組日子。結果就係星期三開第五節小組,見完case,就要即刻準備開組,開完組又要同更生會聯絡,好busy+_+

同預料一樣返到去又俾人鬧...... 今次係因為邀請更生會義工作分享和mass programme 的問題。我真係覺得請釋囚返0黎sharing係幫到d仔ga~~~ 所以最終都堅持自己0既立場,case worker最後雖然不太願意,但都準許我的計劃。不過最後同更生會聯絡後,因為各種問題和好難找到合適的義工,所以計劃最終都要放棄,真係玩咩…… 而因為mass programme多次俾人鬧,我真係好唔開心和唔接受la!!! 我負責0既一早攪掂,連run down都自己哽ma~~~ 但我partner到現在都未完成佢0既部份,所以根本無辦法交proposal俾佢,但齋話我做野好趕...... 真係覺得好唔公平﹗﹗﹗

好彩之後見case都唔錯,可能同我個仔關係唔錯,所以都ok ar! 不過開組真係好唔掂,d仔唔知做咩,開組無端端發癲,有d突然頹晒,有d就癲晒,仲走向打人...... 結果剩係開到一半的小節,唯有事後再跟進下la! 諗住教佢到地同人溝通,結果剩係見到佢地點樣挑釁人,真係唔知講咩好...... 最終,我真係認唔到,鬧0左佢地幾句,可能我自己都需要學下情緒管理。

返完placement後,我就0左去陪Linda去佢朋友0既生日party,講真其實我完全唔識佢d fds,應酬0既活動我自己真係無mun興趣,不過咁難得Linda係外國返0黎,加上過0左咁多年,大家都可以見返大家,好難得﹗所以當然要聚下,不過大家都忙,好難就到時間,咁佢要同fd慶祝生日,又想我陪佢去,順便可以聚下,我當然會去la^^ 去到真係發覺自己very outdated la~~~ 完全唔似年青人,佢d fds玩0既事我都係唔係好識,好彩有d我都識,如果唔係真係好搞笑,haha...... 不過佢d fds又煙又酒,我都有d辛苦...... 不過佢d fds都ok nice。不過我第二日要返早和部Linda走,所以早走ar~~~不過返到屋企都好夜...... very sleepy Zzzzzzzzz 搭車途中,我們都傾0左好多係lei幾年發生0既事,原本大家都經歷了很多和改變了很多,可能人大0左,好多野都唔同0左。之後我們都會盡量keep contact la^^

Photo: 自己的情緒......
(19/1/2005)

台長: 尚未設定
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文