24h購物| | PChome| 登入
2005-01-14 20:01:31| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

實習......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係實習日...... 我發現自己真係愈來愈驚返placement,無mun motivation...... 唉﹗點算好???仲有幾個月先完placement T_T 一返到去就俾caseworker 話,鬧我仲未有mass programme 0既實質資料...... 其實因為改遲0左,所以先之未有呀﹗但太突然完全無機會反駁,好灰...... 士氣更加低落...... 雖然之後解釋返,但都好似無mun 用,算la! 一向佢對我0既印象都唔係咁好,死都係遲早0既事。

之後仲俾佢話我唔認向我 partner 爭取時間搞活動...... 我都知有時係我性格問題,但係大佬究竟係邊個成日歧視我唔及我 partner,搞到我次次都需要多d時間先可以過到 proposal,咁仲點爭ar! ar SA 又係咁,成日話我 partner 要返工,叫我就0左佢時間先,大佬我夠要返學 law!!! 之後,我一定要強硬d !!!!! 雖然第一次實習仲辛苦,但係之少同d同事關係好d,多d話題,個 partner 又現在果個十幾倍,仲果時0既好同學,好朋友互相支持...... 現在...... 真係逝者而已。唔係話現在的好同學,好朋友唔好,佢地都好關心我,只不過第二次 placement 大家都好忙,無太多時間相聚,我明白ga! 無問題﹗無問題﹗朋友最緊要講心ma^^ 唉﹗又不知不覺諗返以前0既事...... 話0左唔俾自己再咁樣,STOP! STOP!

P.S. Photo: 鐵窗邊緣,完全符合自己placement 0既心情......
(12/1/2005)

台長: 尚未設定
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文