24h購物| | PChome| 登入
2007-09-24 22:53:47| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2007 / 9 / 24

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一天的假期濃縮成半天..
晨早六點半起身...極速出門
7點幾返到公司..hea呀..hea呀..hea呀...
悶爆...
好不容易悶到11點3...即閃...

今朝冇食藥..返到公司喪嘔..
應該確認係咩問題喇...
估唔到我係咁”咋”架...

唔洗12點就去到荃灣..
lunch@百人一朱with baby, 威 & 媽媽
魚生飯..very nice!~
下次我要同tak生食

食完...去facial..
搭車己經極無儀態地訓死左
去到想做埋body..可借full了..
facial時又訓死左...
訓到姐姐入黎攪我先醒...

攪掂返home. 搭紅van可惜塞車..
shit!!!!!
經過葵芳警署...
比我見到有阿sir帶住陳師拉佢地一班新仔參觀警署...
haha...好攪笑...成班人都係接近光頭的...
返到去...又累爆地訓....

其實...我真係請假黎訓覺架...

fanny 唔洗8點就走左喇...
咁其實特登要我晨早返工做乜鬼呢...
仲攪到咁大件事..
我覺得我ge朝頭早..
完完全全地浪費掉
如果今日可以訓到自然醒...
咁咪nice囉...

台長: 小鈴兒
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文