24h購物| | PChome| 登入
2007-09-24 08:15:45| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

週未記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

sat
本來要一早起身去見證陳師拉ge重要時刻
可惜...鬧鐘冇較星期六響...
咁就奶野喇...
下午出左荃灣搵大家...順便睇返朝早passing out ge video...
又諗下諗下...如果果陣真係的起心肝去考...
我而家會唔會己經係一個警察呢??..haha~
同師拉and周子食野...
食完野返竇坐...其間好多人問我最近點...
咪就係好累...好冇心機做野...同埋有d隱青行為囉...
之後就比人yo啦...但又講得幾岩喎...
換埋盒月餅就返home...
陳sir第時會駐守"葵芳"...haha...
奉勸陳sir...見到我都係快d走開...
haha...
nite. 食印尼撈..打孖上..超飽..
但spicy落太多....個口又唔覺...但個胃就有d辛苦...
又做多次傻仔...

sun
一早比媽媽嘈醒...原來肥仔放係冰格罐可樂爆炸...
攪到成個冰格都係zero色...
我起身問下咩事..肥仔就好英勇咁話佢攪掂..
我說: "梗係你啦..唔通我咩..唔好阻住我訓覺.."
就走返去訓...
點知...醒左..又訓唔返...攪左陣...就認了
起身睇換換愛..
睇左兩集...好鬼累...又走返上張床度...
後..baby打黎....我地只係用左3秒...就入左喪mode...
不停發癲..攪左陣..就換衫出街...
我地兩個最後係沙田喪左...
我勁驚撞到人...好彩冇咋...
行埋ikea..就back la...
返home繼續換換愛..睇晒喇~~呵呵~~
不過15集壞壞地...攪到我又要dl...
個結局懶感人咁...但又真係幾感動...
攪到我錯晒...haha...睇到兩點..終於捨得去訓...

台長: 小鈴兒
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文