24h購物| | PChome| 登入
2007-09-26 12:50:27| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2007 / 9 / 25 中秋節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返半日...呆呆滯滯咁又過左
朝頭早...又比人煩...
雖然佢冇講d乜...
只係話我英文"有進步ge空間" (雖然li個都係事實)
but!...li兩個月咁accumulate之後...
變成"煩音"...無論佢講乜都係煩..

lunch@ nippo with colleagues.
食左100蚊...shit...
唔係開公數就唔好食咁貴啦....
點知...食到三點...
返到hm.. hea一陣...
開下電腦
又要補眠...最近真係好似訓極都唔夠

食飯@home,
中秋節目 :bbq/unknown/飲野/玩bb
最後我揀左unknown
去左杏花樓糖水
再去米高home玩
大家都好怕冇野做..
就租左醜女大翻身上去睇
可憐的michael仔
比我地打攪左一晚...食埋佢home d野
再陪我地睇左套佢睇過ge戲
之後..我地li班大朋友..
頂唔順..要走喇
醜女大翻身, 冇想像中的好笑
反而感動位好多
可惜...我咸唔出
不過係michael home.
我胃ge黑洞再一次打開...
喪食..
好可惜..咁難得坐埋一齊
唔可以開開心心咁傾下計

年年中秋, 都係一大班人一齊玩
今年...好似特別多事
希望d煩野快d攪掂
大班人大班人咁一齊玩啦~

台長: 小鈴兒
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文