24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 00:15:06| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開學了...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開學lu,最後一年lu...個心態好唔同.好想努力...好想今年真係好俾心機讀書攞好成績,唉...唔知點解開左學後個人好唔開心.自己都唔知點解個心唔係好舒服...不過whatever 拉,我要努力...真係想好俾心機去讀呢個degree course!下年真係開始要做野架la,我想係最後一年讀書既生涯攞一個最好既成績!!喂,你地支持下我拉...唔好睇完我寫就算拉!剩睇雙計架!

哈,最近我玩插花...無咩野,只係想屋企好d美感,間屋香d!!唔係想學架,不過行過又會問下d花叫咩名law!

其實做野都唔一定要有原因既:唔開心唔需要原因,突然插花唔需要原因,突然想做一d野都唔需要原因...自己知自己做得舒服,開心,好過d就得o拉!呢一年我想我既生活唔想剩係搵錢,搵錢,返學,訓覺,搵錢.可以過返一d舒服d,學生d既生活嗎?我要讀書,讀書,讀書!!



Photo @ 第一次既插花!!

台長: 仙地
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文