24h購物| | PChome| 登入
2004-07-05 23:37:33| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

完成new zealand / phuket 之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心呀.去完兩個完全兩種天氣既兩個地方.一個係剛剛開始冬天既new zealand;另一個地方係好熱既布吉島.

首先,講左new zealand 先la.其實係一個好美麗既地方,四周都係草,一望無際,草地既盡頭就連接住天空.我去左8日...所以有時間由北面既auckland 一直visit 到最南部既dunedia,queenstown.當然,new zealand 係南半球,所以近南越凍.我地係其中一晚仲見到南十字星,不過都唔係d咩大不了既星.我好鐘意呢個地方,因為每一晚都可以見到好多好多既星星....好美,好舒服.今次呢個trip我睇到好多唔同既野,new zealand 既文化,有螢火蟲,有佢地既國寶--kiwi bird(奇異鳥),好多好可愛既羊羊(好傻既樣子),睇左好多唔同既湖,上南阿爾卑斯山,睇三文魚,仲有呀!好好彩地有落雪,haaa....咁大個女第一次遇上落雪!!好開心,係一次好難得既經歷!
返來香港後,不幸就病到.不過唔好誤會,我唔係SARS 呀,只係果邊咁凍,一返黎唔慣香港咁熱,咁就病lu....一直都病....
幾日之後,我就去第二個旅行---布吉呀!呢個trip 係我一直都想去既...因為果度陽光與海灘!正!去5日有2日係去beach 游水.我地去左哈哈島同鳥蛋島(其實我覺得似隻烏龜多d),正呀...晒到黑一黑.果邊d野真係平都你唔信....我地咩都試,食海鮮la,買好多好多零食la,買好多好多野la,做spa la!wow....正呀!真係見到水清沙幼,仲有好多魚仔添呀,有咩青衣....haa...都係聽d團友講!!又見到好多珊瑚...好開心..真係好開心......一定會再去呀!!

不過我一返黎就好tired la,一次過去兩個地方,好開心...兩個地方都好好!一個就認識到好多野,一個就真真正正俾我去玩去shopping去食.你地呢個summer 又點過呀?




你話似隻蛋定似隻烏龜呀!
Photo @ Phuket鳥蛋島 2004

台長: 仙地
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文