24h購物| | PChome| 登入
2003-12-13 10:45:00| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又到聖誕!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

ooo....MERRY CHRISTMAS!!! 真係開心,一個歡樂既聖誕又黎la,又可以同一大班人玩.而且今年個個都返黎,真係好開心!既然咁開心,d 錢都自然使多左,不過唔緊要la,可以開開心心咁去使既都值得既!

禽日,我去左LV 同GUCCI 到睇野,嘩....GUCCI 一話sale, d OL人士二話不說就去掃貨,嘩!唔使錢呀??不過,自己都睇中唔少野,當然就無買la...因為我都無錢 (;p),不過我都會儲下錢買既.不過我絕對唔會好似d OL 咁, 勁買囉,又唔係有咁多多餘錢,真辛苦!

話咁快,我得返一科未test,都好開心.因為個幾個week 都無得出街,剩係對住d notes.不過,我自問都比上年勤力左(唔止我,仲有我一班好同學),但係d野完全未學過又深又難,唔俾d心機真係好難pass.唉,呢一年好辛苦呀!!!(未過都話辛苦??)

台長: 仙地
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文