24h購物| | PChome| 登入
2004-09-02 15:20:05| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

LeVI'S --- Red Move

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我終於的起心乾寫5日前結束嘅bandshow.

果日雖然落好大雨,企左成日而又滿地泥濘,
但係未睇到亞paul我係唔會走嘅。
落大雨嚴重影響個show嘅質素,但也是今次個show嘅特別之處,
係o個日有在場所有人嘅共同回憶,總括黎講個show都值70分。

我最印象深刻嘅係亞jun(恭碩良)個演出,
『rain! rain! please go away, i wanna sing my song...』
唱出在場所有人嘅心聲,十分投入演出。
其次係汗(亞paul),係香港最有號召力嘅band~
而dino個solo令佢地個演出更上一層樓。
第三係台灣糯米糰個表演,台下嘅觀眾完全感受到主音個份陶醉,
遠度而來,但只係唱兩首歌有d可惜。
另外,milk&cookies同hard pack嘅演出也值得一提,
由其係milk&cookies,佢地個表演令全場個氣氛幟熱起來。

http://hk.photos.yahoo.com/raymond_et
上面放左好多個日嘅相,得閒嘅就上去望下啦~
我仲錄左亞jun同汗表演嘅video呀,想睇就問我攞啦!

P.S.張相係milk&cookies演出個時影架!
Music Is My Life.

台長: 水樽圍
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文