24h購物| | PChome| 登入
2004-01-24 03:17:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

+-- 甲申年正月初二 --+

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係大年初二...
大清早我亞嫲入左黎拜年!
但係我無起到身~訓到三點幾呢... 好衰仔呢~~
來個新年小結算先: $280/兩日~~
平均$140一日, 不過不失!!hehe~~

起身無耐...要醫肚~
我自己整左個我o既撚手小菜"豆豉鯪魚飯"黎食!!
wO0oo0oO0o!!! ok啦~~ 條魚好多油...
仲一路食一路睇波tim~~
阿仙奴 5-0 大勝國際米蘭!!
最尾個幾分鐘成班兵工廠癲晒咁...
黐晒~~ 個死工兵"柏奴亞"好茅...
我唔順佢超loR~~

之後就開始放假lu...
唔知係屋企做過d乜~~
跟住就唔知幾時就開始繼續睇我個本"設計私生活"嘞~~~
用左一晚o既時間睇左四分之三本書...
好似無咩得著咁~~ 但係就知左好多"林審"野喎!!!
如我所料!! 成本雜誌咁~~

一路睇個時一路"埃思蕉"~~
aLo 無啦啦話星期一帶我去浦喎!!???
去唔去去去唔去唔去去好呢!!!???
有d想去... 但係又未做好個人際project喎~~~
點... 點好架呢!!???
睇下今年去唔去睇賀歲波先再算啦~~ hehe!!

好懶惰呀我... 唉!!!
個音樂掂都未掂過都唔知點死呀!!!
d ABCDE# 撈到亂晒...
仲開學個時懶乖買本野番黎睇喎...
唉...無嘞我...無架嘞!!
個英文會考又殺到黎嘞~~~
明明自己好多野做格... 點解今日我會咁得閒架!!!???

唉... 我唔理呀~~
聽日玩完先算呀!!!
聽朝有波踼... 好野~~~
我好耐無踼過波嘞~~ 希望聽日跑得"郁"啦!!!
同埋聽日約左個女仔去睇三級片呢... hehe~~
德州電据殺殺殺!!! goooOO0oO0d~~~~
好期待聽日o既來臨呢~~~
HAVE A NICE DREAM!! +.+ ZzzZzzzzz...

台長: 水樽圍
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文