24h購物| | PChome| 登入
2004-01-22 19:32:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"I DON'T MIND, IF YOU FORGET ME"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好耐好耐無畫過sketch嘞...
e 張係我至從miss叫我地畫outdoor sketch 之後第一幅sketch~
係"黐孖妹"入面o個個"肥婆女主角"提番我 有sketch e樣野呢!!
戲入面佢d sketch 靚過我多多聲呢~~
唉... 人學art 你學art 你又會咁既!!!?

係呀... childhood 係我睇完本書彈出黎架!!!
本書我係o係圖書館借架~~
叫"設計私生活" ---歐陽應霽 著架...
本野睇左一半... 成本CREAM 咁!!!
ok咁啦~~~ 我都好耐無買CREAM 睇lu...

今日初一無去拜年呢...
我亞媽又上左船搏殺~~
唉... 都唔似過年o既!!!
算啦... 當係長假咁放lor~~~
唯有係咁!!
我家姐話要將今年d利是 recircle 喎!!!
話無錢喎~~
姐係將收到個d利是入過落d 新o既利是封度再派番出去喎!!
唉... 唔係呀faaaaaaaa~~
希望唔係真啦~~~
今日我訓到四點呀~~ 嘻嘻...
另外!!
新年快樂~~ +.
I don't mind, if you forget me.
because you never forget me.
I never forget you ...... (奈良美智)

台長: 水樽圍
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文