24h購物| | PChome| 登入
2009-09-11 14:36:39| 人氣434| 回應0 | 上一篇

09迎新晚會 我地黎啦~ DEC show time。。。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
经过漫长而又短暂的一周训练 终于到左最重要噶呢日啦~!

迎新晚会 我地黎啦````````

为左 更好甘演出 我地new jazz噶6个女仔 9号一早就出去买衫呢~~

又热 又到处去 其实几辛苦的 但我地噶辛苦无白费 个个都话我地噶服装好睇啊^^^

而且 演出方面 都话满意呢 哈哈... 开心的呢.......



DSC02006.jpg




今晚演出噶时候 我见到一个人 令我想起左一件事 原来差不多一年了

今日系教师节 哈哈 甘刚好地 今日比距睇到我噶演出

一年前 他令我失去左一个机会 但系 今日我已经证明左自己

证明左 即使挡住左我在一个领域噶发展 我仍然可以在其他方面发亮

一年前噶我 在blog度讲过 我系5会 比你打败的 而现在 我终于实现左呢句话

虽然 现在噶我 早已没有一年前的那种憎恨 反而 关系还不错

这是我所希望的 我不喜欢无端端多个敌人 我永远都系情愿多个朋友

好 呢个话题 讲到呢到算数 突然有感而已

 

讲番我亲爱的Dec 好开心啊 [我的最爱]---军军 会番黎一齐跳舞啦

热切期待呢````````````

今个学期 还会搞社庆 努力学舞先得

不过 我一定要 兼顾到考试 加油``加油```


 

台長: JoyceTang
人氣(434) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: My diary |
此分類上一篇:Dancing、、Dancing and Dancing、、、

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文