24h購物| | PChome| 登入
2009-05-22 00:30:22| 人氣317| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

^^521^^Show Time...```

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


日係文化節閉幕式晚會

哈哈 亦都係我第二次上臺縯齣

一個詞 High ~!

經過我地7個女仔嘅努力 還有達達、丁丁、嘉嘉還有啊co嘅指導

我地終于可以上臺啦 開心 超級開心~~~

一開始 落大雨啊 仲以為會取消晚會添

好在如期舉行 `````````````````

我地係第9個節目啊!!!

每次上臺縯齣都好似髮夢一樣快 哈哈

聽大傢講 縯齣幾好 我要睇視頻啊^^^ 聽日羅視頻。。。!!!!!!

之后我地一大班人就齣去食嘢同飲酒~

D師弟無人性噶 竟敢個個師姐都隊 唉 我地個個之后都頭暈暈呢。。。。

雖然真係好暈 不過 我無醉 哈哈 ~ 保持住清醒~~

不過超人同白菜就醉左啦 哈哈 下次5甘隊他們啊 。。。譆譆

 

好開心啊今晚~~~~~~~Happy Happy^^^^^^^^^^^^^^^

台長: JoyceTang
人氣(317) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: My diary |
此分類下一篇:My Last Summer Holiday
此分類上一篇:×超級纍啊 想休息呢×

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文