24h購物| | PChome| 登入
2008-09-19 22:06:48| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

誰羨慕[像我]這樣“強”的人。。。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


最近 髮生左一件事 令我打擊好大 令我好傷心

第一次 真正感受到 社會嘅唔公平 髮覺 原來大石真係可以壓死蟹

一個人 如果想整死妳 隻要有足夠嘅權力 絕對要妳輸的永不繙身

其實我真係好唔甘心

如果係我技不如人 有人比我更適閤 我心甘命底

但因為 人為因素 令我錯失甚至抹殺一個機會 我就是不服 麵對接受不暸

永遠記得 嗰個壞人說的話 “妳要記住呢個教訓”

放心 我一定好好記住 刻骨銘心

呢個 係踏齣社會之前的 第一堂課

原本以為 飲酒之后大喊一場 就會無事

第二日白天係幾好咖 但一到夜晚 竟然會默默流淚

可惡 可惡 可惡啊!!!

笑 隻係 流淚的 麵具。。。

最近好多人都問我 點解唔得嘅 哈 我都好想知

我真係好想答妳 但我現在係啞巴食黃連 有苦自己知咋

萬事皆有因

對住呢件事 我隻可以用時間來衝淡一切

原來 在別人眼中 那個堅強的我 其實並不堅強。。。

記住 上帝在妳認為絕對肯定的時候往往給妳一巴掌 那是要妳學會低頭

p.s最后 學長學姐 感謝妳地 為我所做的一切一切 我衷心感激~!

台長: JoyceTang
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: My diary |
此分類下一篇:×漸漸·懂得×
此分類上一篇:*My Holiday*

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文