24h購物| | PChome| 登入
2003-09-07 16:39:06| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太陽伯伯不見了!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係完全死晒囉!補兩科:ENG同全科!!
算!今日有娛興節目,約鰦姨媽,表姐,and stuff去club食dinner。話說大家都睇中魚景灣〔唔知係唔係咁寫〕新盤,今日便組成「睇樓團」。不過冇我份。嗚嗚!鬼叫我要補習咩!唔緊要啦,打纒Diary,聽纒歌……
今日成日係底聽TWINS鮋進化論,幾好聽,不過唔夠之前幾隻碟咁好。因為鱓歌詞好失戀feel,最搞笑鮋仲有「你講你愛我」好似迫人鐘意自己咁,尤其以下幾句,搞到我成日無喇喇自己係道笑,搞到成個Din婆咁!
〔承認你愛我 人地差d喊 喇啵
人地咁易傷心 咁脆弱 受唔住你有日離開我
其實你愛我 人類之中最愛我
無謂今晚娶左佢兩日 然後離婚卒之 搵番我。〕

不過都有幾句都幾岩我:
時間表有空未試過
沒幾可 應開心過 呵
能變身闊太逐處坐 明明亦做得過
偏偏工作一籮 才似我
給我鑽戒夠火 都不會識貨 忙才令我
應一個便當快樂也不錯

今年好忙呀!又要補習,又多功課,又要去speech festival〔the silver box〕又要做prefect同大姐姐〔唔知我個小妹妹可唔可愛呢?〕。on duty都去鰦勁多時間喇。不過今年會好充實!〔鬼咩!做咁多№,唔充實就奇啦!〕

台長: 。LING。
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文