24h購物| | PChome| 登入
2003-09-07 17:17:19| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

來年大計

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實今年我都唔知自己係咁忙?! 從鱓句已知道我有少少失憶症!係鱓幾個月裡面,不停應承老師做com,又報名參加鱓樣果樣。我係乜№都唔諗就博晒命去參加囉!
以下就係我來年要做鮋№:
1. prefect〔好彩做lunch petrol〕
2. GA〔要同小妹妹訴心聲,搞joint school〕
3. Bloom〔做纒訪問,同babi tun and yvonne一齊〕
4. Speech festival〔the silver box〕
5. R.E. Team〔冇乜№做〕
6. Debate Team〔今年多鰦人,我諗唔駛好似上年咁比賽當食飯〕
7. Choir〔我諗都唔會好多№做〕
8. 考琴〔冇乜把握〕

我諗大概都係咁多啦!你話我仲有咩時間呀?? 個日同Babi eiz好認真講,今年唔拍拖,〔不過聽住先啦!留一線好鱓!〕鱓個都唔係最重要個point,最重要係,我點分配時間呢?绣~船到橋頭自然直!

唔知點解,我連續兩年都做「公關」,仲要唔同club,乜鱓老師真係覺得我好似PR咩?難解!個個人都覺得我好似OL,不過我都覺得似鮁。唔知係唔係因為咁,所以我要做「公關」呢?

好開心呀!願來有人睇我Diary,咁我會多鱓update鮁啦!

台長: 。LING。
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文