24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 13:28:51| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Ex@m

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

時間過得真係快,眨眼間又要考final exam喇!

但睇返過去一年,我都好似冇學過d咩咁。所有時間差唔多都用晒係英文上,先有UE,後有IELTS
話就話學好英文可以「多一份信心,多一份認同」0者。但我今年簡直要將3年0既野迫埋一年做,就算係鐵人都死啦,E+唯有講句恨鐵不成鋼啦!

之前用晒D時間係英文,今次EXAM都唔知點死呀!
保唔保得住個第一都成問題,雖然POLY就唔多睇學校成績,但為左啖氣(咁多BS想我死),我真係好想嬴。雖然係好勝左D,試問邊有人唔鐘意嬴0既感覺喎,而且今次可能係我讀書生涯入而最後一次攞第一0既機會,我唔想比個機會白白溜走呀!


如果「天將降大任於斯人,真係會先勞其筋骨,餓其體膚,鍊其心志」我諗我除左餓其體膚之外,D兩年入面我咩都做晒啦!先有考試non-stop,再有比BS 迫害,唔通咁仲唔夠?


都係0個句啦,我今年可以咩生日禮物都唔要,我剩係想頂一份poly 0既入學通知書咋!
如果生日都收唔到,我就真係同大學,同poly,同optom絕緣,希望有志者,真係可以事境成啦!

台長: 小儀
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文