24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 13:05:16| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

IELTS後傳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5月15日

今日終於考完ielts lu!
比想像中仲要難,今次一定diehard喇

一開始就考listening,都叫ok聽到喇,但又係有d答唔到

之後就考reading,d份paper就好似易左小小,我極速個晒之餘仲可以有時間check一check卷,都未死得晒

上午最後一part就考writing,唉……
D part就死得慘烈喇,我連題目都好似解錯左,又唔多時間作,最大問題就係,我作到一灘屎咁,連自己作咩都唔知呀

考完上午之後就去等考oral,好彩oral都好似易返dd,至少我都可以幾fluent 咁同個鬼佬講野,全程仲有講有笑添,都算唔錯

等埋其他人考完之後,我地就join埋tony同charlie一齊去左間好似pub0既地方飲野,我穋一次去d咁0既地方咋

飲到差唔多時候就出發去食飯
但我比charlie同tony呃左呀!
又話同我地去食正宗英國菜,點知係去食印度野,仲要係好鬼死辣0既印度野。
其實都ok好食0既,而且又係第一次食喎,但最衰就係我已經生到滿口痱滋,我邊食就一邊痛,如果我唔係生痱滋,就prefect喇!



唉……今次ielts考得好差呀,唔好話6分半啦,有冇5分都係一個問題
兩個星期之後就有results,如果我今次真係考得差,我同poly就可能要講Byebye,所以希望有5至6
分啦!

台長: 小儀
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文