24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 19:15:38| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~Fi@nL Ex@M *1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


仲有一日就開始exam喇!但都好似冇咩心機溫書,唔知係咪同「一鼓作氣,再而衰,三而竭」有關呢?

UE之後就IELTS,IELTS之後就仲有EXAM,自從4月開始就好似冇咩點停過,我E+頹,係好正常。

但為左POLY,我唔可以頹嫁!我唔止要出返口氣,我仲要令到老公可以因為我而引以為傲呀!
我要話比所有人知,我冇因為拍拖,而變得差左。我老公叻,我都要叻,就好似會考0個時咁,我唔想距離咁大呀!

雖然今次考試係好辛苦,因為要同意志比賽,但我終於可以同咖啡講Byebye喇!今次溫書我唔洗再日飲幾啡lu!因為呢……我搵到咖啡0既代替品喇!

登!登!登!登!
就係白蘭氏銀杏加檸檬香薰再加無限助助身茶喇!

真係好work嫁,又可以提神又唔燥喎!而且可能仲可以減肥添,完全係一次過滿足三個願望呀!正!
打完D篇日記,我又要開始踏上征途喇!我今次考試唔止要做鐵人,我仲要做到鋼人!我要K.O晒全部0既野!

一定得嫁!



P.S距離脫苦海之日,仲有20日

台長: 小儀
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文