24h購物| | PChome| 登入
2005-09-11 11:17:46| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

留言~~留不下的言

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一生人可以有幾多說話,係講遲左,又或者係講唔到。
我真係諗唔到,實在太多啦。
例如昨晚我都無辦法同d突然走晒gai人講拜拜。
又例如我依家完全無辦法在自己個網留言啦。
我仲蠢到以為個留言板仔爆左,跟住去dele以前gai message la,
結果都係留唔到。so.....我決定將我想留gai言放在這。



呢首歌我第一次聽就在無間音樂度聽,首歌同MV都超一流,
雖然開頭覺得...點解Gwen St....唱快歌同慢歌都係咁sexy,
仲有一種80年代gai感覺。
但睇埋個mv gai主故事,原來成件事都係一件事,
咁就即刻好feel晒。其實佢gai What you waiting for 我都覺得幾好,
但比起呢首,我就更愛後者,因為個mv真係超一流,
我睇住佢個樣,個眼神連d動作,都好有一種....
放左手又放唔低,但又知道要放低而又扮放低gai感覺。

其實即係我近排gai感覺,so我都唔知自己係唔係無事,
不過我知道,無論有事無事,都唔會發生乜野事,
咁就等下lor,Time always kills the pain.

真係o my 吉,愈來愈覺得自己好保守,有好多野其他人都接受到,
但我就真係頂唔順。

台長:
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文