24h購物| | PChome| 登入
2005-08-31 20:04:14| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好唔公平ar~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近期我家都會等到下午茶時間先去茶樓食野,
因為平d ar ma。
但係最煩就係成日都要排好耐隊先order到,
等到有得order可能又要等,因為無好野食啦。
某日,我爸就是這情況,當下一輪食物來了,
我爸原是第一個,突然前面出現一班阿婆,
搶野咁,我阿爸就係那些遇不平事就必開口的人,
佢緊話....咁d阿婆就緊係xxxxxxxxxx,完!

d人見到咁樣,就一定覺得係個男人,或是個年輕的錯啦。
人就是這樣,總是覺得弱者擁有這種權利。
當一個學生,平時唔讀書,到考試時出貓,
到最後和讀書很努力的人同分,
你地會為那個勁人覺得可惜,
還是會為那個衰人覺得高興。

當然啦,那個衰人仲會大條道理地讚自己,
唉~~~~~~~

對我來說,最唔公平就緊係AC場波啦,
個場仲差過北京現代,咁都唔cancel。

乜我留長頭髮唔好mei~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
咁我真係鍾意ar ma,點都要試一次ga la~~~~
我一定要再留長d...

去了黃金海岸,最開心的竟然係阿釗約我去打牌,
但最唔開心係我打唔到。
而第二開心的,當然係聽到阿釗同我講,
wa~~~~你竟然衝出香港!

第三開心,當然係見到d靚人同靚境啦。

又完!

台長:
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文