24h購物| | PChome| 登入
2005-07-04 20:26:44| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

音樂選擇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近日被903的細So所給引住,每天也好準時地聽他的節目,
當然,主因是我之前聽緊萬世巨星啦,
但我以前會聽完I Love You Boyz就關掉收音機,集中打機,
現在就一聽到佢把聲,就好有期待,期待佢帶一d好聽gai歌比我,
當然,次次都無令我失望。

呢排有好多好hot gai歌都好難聽,真係唔明。
我唔想知道個歌手有幾巨肺,因為唔關我事,
我只想知道佢帶比我乜野gai感覺,結果竟然係令我好討厭,
甚麼夢中人、阿牛,.......可唔可以靜d ar~~~~
當我成日以為香港依家就係咁ga la,
音樂並唔係主角,那個歌手才是主角,
細SO就將我整醒左,我愛你ar張繼聰。

我開始緊張,家人叫我早d訓,我就由12點開始,
閉起雙眼(呢四個字,有無諗起d乜野呢),
就開始亂諗野,總是睡不著,不經不覺,
由近日的事,諗到中學,我諗起同鄺SIR一齊上台表演,
後悔點解唔當時錄低佢,又諗下點解阿SIR唔將首歌放上網呢,
真係好好聽ga~~~~
仲記得首歌gai名ma,就係........

以前d火,到依家好似無晒咁,
仲記得o個次在籃球場同o個個四眼仔鬧,真係諗起都正,
不過之後在廁所真係勁喊,仲要幫班細路收拾環境,真係頂~~~~
...........講完。

阿釗無啦啦做乜叫我落街,不過佢都知道我實唔落ga la。

台長:
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文