24h購物| | PChome| 登入
2005-04-08 04:42:43| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

由內到外...再到返內

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

改變係必須gai,呢點我知呀,
但係要點變先好呢?
咁就真係考起我。

今日真係有點呆,一早起身,我的記性很好,
因為我記得,係我自己親手整停個鬧鐘,
所以我可以由9點醒,變成11點半先醒,
呢兩個鐘真係.......慘啦,
我好掛住Kelly ga ma,又見唔到佢。
證明左有心係唔夠ga,仲要有力ar ma。

上完ISNA,又被阿石話我個頭做乜野,
乜真係好樣衰mei..........
我就日日都係咁,炸爆你地。
我都係忍受不到肚餓...唯有跟住魔鬼們去食野啦。
反正我都唔想上堂,點知,
今次我真係有心有力ar,真係唔洗上,
天意gai用處又出現啦。

派卷...因為那些卷,令我不想離去,
因為我知道,我一定唔會差d去邊,
MTA都係一樣,我唔相信我會不合格,
哈哈,這是自大還是信心呢?咁就緊係自大啦。
唔係gai~~~~
好多人都話,測完個驗,大約都知道自己幾多分,
不知怎的,我開始覺得,
係讀完d Notes,就差唔多知道自己幾多分。
唔講lu.....

其實以前我都有自大過,
中一至中三到啦,我每次測數學都唔讀書,
仲成日約d人在考之前去玩,
完全扮成唔洗讀書都高過晒佢地gai樣子。
為了享受那白癡的感覺,真係無聊到爆,
依家諗番都真係火起。
放心啦,我以後唔敢ga la。

放學一心諗住找尋那未必有的東西,
ha ha~~~找不到,我是否應退而求其次,買CD算呢~~~~~
比d時間我啦,我去埋HMV先算啦。
好想有她陪著我,就算只得一秒也很多,可是...無野啦

來..睡覺 合眼睛應有盡有
聽我的心......

唔知佢有無諗住我呢...maybe諗過我呢?
唔知佢會唔會好似我諗起佢咁開心呢?
點解我變左少女呢?

同DD傾傾下,又講番老問題,
如果d野唔夾,應該改個心,定係改個身,
um......我仍未想改個心,因為改左,
就會無左ga la......都係改個身先啦。

我講乜呢?hee hee

熊BB,你想點ar
幾日都無做過野,總分仍是得18分ja........
無時間啦.....生性啦。

台長:
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文